Možno sa vám to už stalo. Prišli ste na letisko a váš let mal meškanie. Nepríjemná situácia.... Podľa európskej legislatívy sa však letecké spoločnosti musia o cestujúcich postarať podľa prísnych pravidiel. A ak sa vám to nestalo, máte nárok na kompenzáciu. Ak let mešká dve až tri hodiny, letecká spoločnosť by mala cestujúcim zabezpečiť občerstvenie. Ak let príde až v nasledujúci kalendárny deň, letecká spoločnosť zabezpečí cestujúcim ubytovanie. No a ak let mešká viac ako 3 hodiny, máte nárok aj na finančnú kompenzáciu. Najvyššia možná kompenzácia je až 600 eur v prípade, že let mešká viac ako 4 hodiny, ktorý letí ďalej ako 3500 kilometrov. Ako by mal cestujúci postupovať pri žiadaní odškodného? Dušana Štecová sa pýtala Pavla Pavlovkina z Európskeho spotrebiteľského centra.
Meškanie letu Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači.