Reklamácia kaderníckych služieb

Reklamácia kaderníckych služieb

Predstavte si situáciu: navštívite kadernícky salón s presnou predstavou, aké služby by vám mal jeho personál poskytnúť. Vaše požiadavky prekonzultujete s kaderníčkou a odovzdáte sa do jej rúk. Po dvoch hodinách strávených v kaderníckom kresle však zistíte, že výsledný účes sa od vašej predstavy diametrálne odlišuje. Ak s poskytnutou službou nie ste spokojní, odporúčame vám priamo na mieste kadernícke služby reklamovať. Samozrejme, že s reklamáciou typu: „ale na obrázku tento účes vyzerá krajšie" nepochodíte. Na to, čo môžeme v kaderníckom salóne reklamovať, sa Tonka Dešková opýtala majsterky odborného výcviku pre odbor kaderník na Strednej odbornej škole Gemerská v Košiciach, Moniky Petričkovej:

spotrebitel_reklamacia_kadernicke_sluzby Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači.

 

Živé vysielanie ??:??

Práve vysielame