Autá – dnes by sme boli bez nich stratení. Ich údržba však ročne stojí nemalé náklady. Okrem pravidelných prehliadok a výmeny pneumatík sa sem-tam stane aj niečo vážnejšie a auto je nutné odviezť do servisu a dať ho opraviť.
Nie vždy však sme spokojní s výsledkom opravy. Tak ako náš poslucháč z Košíc. V autoservise mu odporučili výmenu opotrebovaného filtra pevných častíc, už po pár mesiacoch však zistil, že pokazený filter mu v servise v skutočnosti nevymenili. Cena opravy, ktorú zaplatil, však výmenu nového dielca zahŕňala. Má náš poslucháč na reklamáciu nárok? A na čo si dať pri komunikácii so servisom pozor? Na tieto otázky odpovedala Dušane Nuoškovej Milada Šviedová (Švídová) z Cechu predajcov a autoservisov Slovenskej republiky.
23141014xxxx-Reagujte-Nekvalitne-opravy-aut-nuo Máte problém s prehrávaním? Nahláste nám chybu v prehrávači.